Regulamin
- Regulamin ten określa zasady funkcjonowania i warunki korzystania z serwisu internetowego https://wyzwanie90dni.pl oraz jego subdomen oraz warunki sprzedaży dostępnych w serwisach produktów.Sprzedającym jest TingTong Apps Co., Ltd., spółka zarejestrowana w Tajlandii, 146/5 Mu 7 Tambon Paklok, Amphur Thalang, Phuket Island 83110 Thailand Thailand Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać pod numerem telefonu +48 517 315 011 lub korzystając z adresu poczty elektronicznej: info@wyzwanie90dni.pl
- Użytkownicy przed rozpoczęciem korzystania z usług serwisu są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania z usług oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
- Za pośrednictwem serwisu możliwe jest dokonanie zakupu usług z zakresu szkoleń online i offline.
- Użytkownicy zobowiązują się do przestrzegania obowiązującego powszechnie prawa oraz postanowień niniejszego Regulaminu, od chwili rozpoczęcia korzystania z serwisu. W ramach korzystania z serwisu zabronione jest publikowanie jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym, obraźliwym, czy też naruszającym dobra osobiste.
- Uczestnicy wszystkich szkoleń organizowanych lub współorganizowanych przez TingTong Apps Co., Ltd. oświadczają, że nie będą ich nagrywać, reprodukować, utrwalać lub rozpowszechniać w jakiejkolwiek formie. Wszystkie materiały szkoleniowe stanowią własność intelektualną ich twórców, są chronione prawem autorskim i udostępniane uczestnikom jedynie do użytku prywatnego. Materiały szkoleniowe nie mogą być sprzedawane, odsprzedawane lub udostępniane publicznie osobom nie biorącym udziału w szkoleniach lub coachingach. TingTong Apps Co., Ltd. zastrzega sobie prawo do produkcji, reprodukcji i obróbki filmów wideo, nagrań audio, zdjęć, publikacji oraz jakichkolwiek innych materiałów związanych z prowadzonymi przez nią szkoleniami lub coachingami, z wyłączeniem jakichkolwiek innych podmiotów.
- Uczestnicy wszystkich szkoleń i coachingów organizowanych lub współorganizowanych przez TingTong Apps Co., Ltd. oświadczają, że wyrażają zgodę na utrwalanie ich wizerunku lub głosu, a w szczególności poprzez ich nagrywanie i fotografowanie oraz późniejszą publikację zdjęć, nagrań audio/video ze szkoleń lub coachingów, oraz na użycie ich imienia, wizerunku, głosu i oświadczają, że nie będą mieli jakichkolwiek roszczeń z tym związanych.
- Poprzez udział w szkoleniach lub coachingach Uczestnik otrzyma wiedzę obejmującą metodologię działania z zakresu tej dziedziny życia, której dotyczy szkolenie. TingTong Apps Co., Ltd. nie gwarantuje Uczestnikom osiągnięcia założonego przez nich skutku związanego z tematyką szkolenia/coachingu. Uczestnik jest wyłącznie odpowiedzialny za sposób, w który korzysta z przedstawionych mu metodologii, w szczególności za wykorzystywanie ich niezgodnie z instrukcjami trenera.
- Osoby biorące udział w szkoleniu lub coachingu oświadczają, że nie będą zgłaszać jakichkolwiek roszczeń w stosunku do szkoleń, coachingów, lub materiałów z nich pochodzących.
- Uczestnicy szkoleń i coachingów w TingTong Apps Co., Ltd. oświadczają, iż rozumieją, że nie zastępują one psychoterapii, leczenia medycznego, farmakologicznego i mają charakter wyłącznie edukacyjny.
- Umowa o świadczenie usług TingTong Apps Co., Ltd. może być zawarta poprzez zakup usługi bezpośrednio przez portal, możliwe jest również zgłoszenie się na szkolenie/coaching za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, przy czym w tym ostatnim wypadku konieczne jest potwierdzenie przez serwis otrzymania zgłoszenia i warunków świadczenia usługi oraz dokonanie zapłaty w ustalonym terminie.
- TingTong Apps Co., Ltd. może poprosić uczestnika o opuszczenie szkolenia (za zwrotem pieniędzy potrąconych o wartość częściowego udziału w szkoleniu; kwota ta będzie obliczona proporcjonalnie do planowanej długości szkolenia i czasu, w którym Uczestnik brał w szkoleniu udział), w przypadku powtarzającego się regularnie nieodpowiedniego zachowania uczestnika, to jest w szczególności jeśli Uczestnik pozostaje pod wpływem alkoholu, narkotyków, używa wobec prowadzącego lub innych Uczestników słów powszechnie uznanych za obraźliwe, zakłóca przebieg wystąpień prowadzącego lub innych osób wypowiadających się podczas szkolenia i jeśli w konsekwencji zakłóca to przebieg szkolenia i oddziałuje negatywnie na proces szkolenia całej grupy.
- TingTong Apps Co., Ltd. zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub coachingu z przyczyn od niej niezależnych polegających na chorobie lub wypadku losowym osoby, która miała prowadzić szkolenie, rezygnacji osoby prowadzącej szkolenie w czasie uniemożliwiającym jej zastąpienie, utracie prawa do korzystania z lokalu, w którym miało się odbyć szkolenie, wystąpieniu wypadków losowych uniemożliwiających korzystanie z lokalu, w którym miało odbyć się szkolenie (w szczególności pożar, zalanie, brak dostaw mediów, np. prądu etc.). W takim przypadku uczestnicy, którzy dokonali wpłaty, mają możliwość wedle swojego wyboru: skorzystania z takiego samego szkolenia w innym terminie, wykorzystania pieniędzy na inne szkolenie organizowane przez firmę lub uzyskania zwrotu wpłaconych środków.
- W przypadku, gdy Użytkownik uważa, że sposób realizacji usługi nie jest zgodny z umową lub też ma inne zastrzeżenia dotyczące sposobu wykonania usługi, ma on prawo do złożenia reklamacji i skorzystania z 30-dniowej gwarancji zadowolenia.
- Reklamacje należy zgłaszać w formie mailowej na adres: info@wyzwanie90dni.pl w terminie do 30 dni od dnia dokonania płatności.
- Reklamacja winna zawierać Imię i Nazwisko, potwierdzenie wpłaty, datę dokonania płatności.
- Reklamacje będą rozpoznawane w terminie 10 dni od dnia otrzymania reklamacji. 30 dniowa gwarancja zadowolenia oznacza, że bez potrzeby podawania powodu uczestnik programu otrzyma zwrot płatności za kurs w ciągu 10 dni od otrzymania zgłoszenia i podania numeru konta bankowego.
- Każda osoba wpłacająca opłatę rezerwacyjną w trakcie webinaru (szkolenia online) ma 170 dni kalendarzowych na przystąpienie do programu na który się zapisała lub zgłoszenie chęci wycofania swojego uczestnictwa i zwrot opłaty rezerwacyjnej.
- Po upływie 170 dni kalendarzowych przystąpienie do wybranego programu na warunkach promocyjnych nie jest już możliwe. Nie jest również możliwy zwrot wpłaty na poczet rezerwacji miejsca (opłaty rezerwacyjnej).
- W celu zwrotu opłaty rezerwacyjnej należy napisać wiadomość e-mail na adres info@wyzwanie90dni.pl załączając potwierdzenie wykonania transakcji w formacie .pdf w terminie nie przekraczającym 170 dni kalendarzowych od daty wpłaty. Pieniądze zwracane są na to samo konto/kartę z którego została wykonana płatność przez uczestnika w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych liczonych od dnia przyjęcia i potwierdzenia zwrotu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa tajskiego.
- Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych w wykonywaniem umów zawartych na podstawie niniejszego Regulaminu, jest właściwy rzeczowo sąd według siedziby TingTong Apps Co., Ltd.
- Niniejszy regulamin stanowi integralną część umów zawieranych za pośrednictwem serwisu.
Regulamin społeczności uczestników Wyzwania90dni®/Akademia Biznesu®:
- W VIP grupie na Facebook, grupie ogólnej, fanpage, kanale youtube, na portalu obowiązuje poniższy zestaw reguł:
- Zakaz publikowania jakichkolwiek reklam, zapraszania do fanpage, grup, szkoleń itp.
- Zakaz publikowania obrazków, linków, filmów, które nie są stworzone przez Ciebie (skup się jedynie na treściach, które dotyczą Ciebie i są przez Ciebie przygotowane)
- Zakaz jakiegokolwiek hejtu wobec członków grupy jak i drużyny programu (zarówno w grupie jak i poza nią) – wszelkie konflikty, problemy rozwiązujemy PRYWATNIE a nie na forum grupy. Wszelkie uwagi proszę zgłaszać na info@wyzwanie90dni.pl
- Osoby bez aktywnej subskrypcji programu nie mogą pisać ani postów, ani komentarzy
- Zakaz „podbijania” własnych postów komentarzami
- Zakaz namawiania innych uczestników do struktur biznesowych (mlm, revshare, piramid finansowych itp.) zarówno w grupach jak i poza nimi
Złamanie regulaminu wiążę się z trwałym usunięciem z grupy oraz utratą Gwarancji Zadowolenia. Zależy nam na jakości naszej społeczności dlatego będziemy wdzięczni za każde Twoje zgłoszenie odnośnie łamania naszego regulaminu przez innych uczestników
- Uczestnik, przystępując do programu uzyskuje 365 dni dostępu do konsultacji, programu, grupy, portalu, społeczności, Vip webinarów i innych elementów programu. Po zakończeniu tego okresu otrzyma jednorazową możliwość przedłużenia dostępu do wszystkich wyżej wymienionych elementów o kolejny rok za ułamek (wcześniej ustaloną kwotę) ceny zapłaconej za program. Przedłużenie ważności konta jest zawsze liczone od daty końca subskrypcji nie od daty płatności. W przypadku braku uregulowania płatności w przeciągu tygodnia od zakończenia subskrypcji dostęp do programu jest bezpowrotnie wyłączany.
- Kontakt z nami tylko poprzez email: info@wyzwanie90dni.pl, formularz kontaktowy https://wyzwanie90dni.pl/vip-area-home/kontakt/ (maile: Jan Gajos: j.gajos@wyzwanie90dni.pl, Krzysztof Król: krzysztof@wyzwanie90dni.pl) lub pod telefonem +48 517 315 011 (NIE ODPISUJEMY NA SMSy). Nie odpisujemy na wiadomości na portalu Facebook. Na prywatnych kontach skype kontaktujemy się z osobami, które mają aktywną subskrybcję i chcą umówić się na konsultacje.
- Absolutnie nie wolno udostępniać dostępu do programu lub jego elementów osobom trzecim. W przypadku wykrycia takiego działania – następuje usunięcie uczestnika z programu wraz z utratę 30 dniowej Gwarancji Zadowolenia.
- Każdy uczestnik otrzymuje 30-dniową gwarancję zadowolenia. W celu skorzystania z niej – należy zgłosić nam w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dołączenia do programu (wykupienia pierwszej raty lub całości programu) na adres e-mail info@wyzwanie90dni.pl (wysłanie zgłoszenia na inny adres e-mail nie będzie brane pod uwagę i nie skutkuje rozpoczęciem procedury gwarancyjnej) chęć rezygnacji z podaniem Imienia, Nazwiska, Adresu e-mail używanego przy logowaniu do serwisu, daty płatności, linku do profilu na portalu Facebook, którym uczestnik jest zalogowany do naszej VIP grupy oraz potwierdzenie przelewu za program w formacie .pdf. W przypadku skorzystania z tej opcji uczestnik nie ma już nigdy w przyszłości możliwości korzystania z programu. Pieniądze zwracane są na to samo konto/kartę z którego została wykonana płatność przez uczestnika w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych liczonych od dnia przyjęcia i potwierdzenia Gwarancji Zadowolenia.
- Uczestnicy wszystkich szkoleń i coachingów organizowanych lub współorganizowanych przez TingTong Apps Co., Ltd. oświadczają, że wyrażają zgodę na utrwalanie ich wizerunku, opinii lub głosu, a w szczególności poprzez ich nagrywanie i fotografowanie oraz późniejszą publikację zdjęć, nagrań audio/video ze szkoleń lub coachingów, oraz na użycie ich imienia, wizerunku, głosu i oświadczają, że nie będą mieli jakichkolwiek roszczeń z tym związanych.
- Poprzez udział w szkoleniach lub coachingach uczestnik otrzyma wiedzę obejmującą metodologię działania z zakresu tej dziedziny życia, której dotyczy szkolenie. TingTong Apps Co., Ltd. nie gwarantuje Uczestnikom osiągnięcia założonego przez nich skutku związanego z tematyką szkolenia/coachingu. Uczestnik jest wyłącznie odpowiedzialny za sposób, w który korzysta z przedstawionych mu metodologii, w szczególności za wykorzystywanie ich niezgodnie z instrukcjami trenera.