Regulamin społeczności uczestników Wyzwania90dni:
- W VIP grupie na Facebook, grupie ogólnej, fanpage, kanale youtube, na portalu obowiązuje poniższy zestaw reguł:
- Zakaz publikowania jakichkolwiek reklam, zapraszania do fanpage, grup, szkoleń itp.
- Zakaz publikowania obrazków, linków, filmów, które nie są stworzone przez Ciebie (skup się jedynie na treściach, które dotyczą Ciebie i są przez Ciebie przygotowane)
- Zakaz jakiegokolwiek hejtu wobec członków grupy jak i drużyny programu (zarówno w grupie jak i poza nią) – wszelkie konflikty, problemy rozwiązujemy PRYWATNIE a nie na forum grupy. Wszelkie uwagi proszę zgłaszać na info@wyzwanie90dni.pl
- Osoby bez aktywnej subskrypcji programu nie mogą pisać ani postów, ani komentarzy
- Zakaz „podbijania” własnych postów komentarzami
- Zakaz namawiania innych uczestników do struktur biznesowych (mlm, revshare, piramid finansowych itp.) zarówno w grupach jak i poza nimi
Złamanie regulaminu wiążę się z trwałym usunięciem z grupy oraz utratą Gwarancji Zadowolenia. Zależy nam na jakości naszej społeczności dlatego będziemy wdzięczni za każde Twoje zgłoszenie odnośnie łamania naszego regulaminu przez innych uczestników
- Uczestnik, przystępując do programu uzyskuje 365 dni dostępu do konsultacji, programu, grupy, portalu, społeczności, Vip webinarów i innych elementów programu. Po zakończeniu tego okresu otrzyma jednorazową możliwość przedłużenia dostępu do wszystkich wyżej wymienionych elementów o kolejny rok za ułamek (wcześniej ustaloną kwotę) ceny zapłaconej za program.
- Kontakt z nami tylko poprzez email: info@wyzwanie90dni.pl, formularz kontaktowy https://wyzwanie90dni.pl/vip-area-home/kontakt/ (maile: Jan Gajos: j.gajos@wyzwanie90dni.pl, Krzysztof Król: krzysztof@wyzwanie90dni.pl) lub pod telefonem +48517315011 (NIE ODPISUJEMY NA SMSy). Nie odpisujemy na wiadomości na portalu Facebook. Na prywatnych kontach skype kontaktujemy się z osobami, które mają aktywną subskrybcję i chcą umówić się na konsultacje.
- Absolutnie nie wolno udostępniać dostępu do programu lub jego elementów osobom trzecim. W przypadku wykrycia takiego działania – następuje usunięcie uczestnika z programu wraz z utratę 30 dniowej Gwarancji Zadowolenia.
- Każdy uczestnik otrzymuje 30-dniową gwarancję zadowolenia. W celu skorzystania z niej – należy zgłosić nam w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dołączenia do programu (wykupienia pierwszej raty lub całości programu) na adres e-mail info@wyzwanie90dni.pl (wysłanie zgłoszenia na inny adres e-mail nie będzie brane pod uwagę i nie skutkuje rozpoczęciem procedury gwarancyjnej) chęć rezygnacji z podaniem Imienia, Nazwiska, Adresu e-mail używanego przy logowaniu do serwisu, daty płatności, linku do profilu na portalu Facebook, którym uczestnik jest zalogowany do naszej VIP grupy oraz potwierdzenie przelewu za program w formacie .pdf. W przypadku skorzystania z tej opcji uczestnik nie ma już nigdy w przyszłości możliwości korzystania z programu. Pieniądze zwracane są na to samo konto/kartę z którego została wykonana płatność przez uczestnika w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych liczonych od dnia przyjęcia i potwierdzenia Gwarancji Zadowolenia.
- Uczestnicy wszystkich szkoleń i coachingów organizowanych lub współorganizowanych przez TingTong Apps Co., Ltd. oświadczają, że wyrażają zgodę na utrwalanie ich wizerunku, opinii lub głosu, a w szczególności poprzez ich nagrywanie i fotografowanie oraz późniejszą publikację zdjęć, nagrań audio/video ze szkoleń lub coachingów, oraz na użycie ich imienia, wizerunku, głosu i oświadczają, że nie będą mieli jakichkolwiek roszczeń z tym związanych.
- Poprzez udział w szkoleniach lub coachingach uczestnik otrzyma wiedzę obejmującą metodologię działania z zakresu tej dziedziny życia, której dotyczy szkolenie. TingTong Apps Co., Ltd. nie gwarantuje Uczestnikom osiągnięcia założonego przez nich skutku związanego z tematyką szkolenia/coachingu. Uczestnik jest wyłącznie odpowiedzialny za sposób, w który korzysta z przedstawionych mu metodologii, w szczególności za wykorzystywanie ich niezgodnie z instrukcjami trenera.